Ajankohtaista Herrforsin asiakastyytyväisyys erittäin korkealla tasolla – sijoittuu jälleen energia-alan kärkikolmikkoon
3.12.2021
Uutinen

Herrforsin asiakastyytyväisyys erittäin korkealla tasolla – sijoittuu jälleen energia-alan kärkikolmikkoon

 

Herrfors sijoittui kolmatta vuotta peräkkäin kärkikolmikkoon EPSI Ratingin suorittamassa sähkön vähittäismyyntiyhtiöiden asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Vuoden 2021 tutkimuksessa haastateltiin 1318 asiakasta kymmeneltä eri sähkönmyyntiyhtiöltä loka-marraskuun aikana.


Herrfors erottui toimialasta erityisesti imagon, palvelulaadun sekä asiakasuskollisuuden osilta. Toimialaan verrattuna kokevat asiakkaamme, että olemme luotettavampia ja pidämme parempaa huolta niin asiakkaistamme kuin ympäristöstämme. Kaikista sähkönmyyntiyhtiöistä on Herrforsilla korkein suositteluaste asiakkaiden keskuudessa.


Yhteiskuntavastuun kantamisen lisäksi kokevat asiakkaamme, että teemme oman osuutemme kestävän kehityksen eteen. Herrfors sijoittuukin kategoriassa kestävä kehitys ja vastuullisuus toiselle sijalle. 

Herrfors sijoittui ensimmäiselle sijalle seuraavissa kategorioissa:

  • Sähköyhtiö vaikuttaa positiivisesti lähiympäristöönne.
  • Asioiden hoitaminen sähköyhtiönne kanssa on helppoa.
  • Sähköyhtiön digitaalisia palveluita on helppo käyttää, ja asiakkaat tuntevat itsensä turvalliseksi niitä käyttäessään.
  • Miten tyytyväinen olette sähköyhtiöönne Covid-19 pandemian hoidossa.
  • Sähköyhtiön asiakkailla on korkeat odotukset sekä asiakaspalvelusta että tuotteista.

 

Herrfors sijoittui toiselle sijalle seuraavissa kategorioissa:

  • Kestävä kehitys ja vastuullisuus
    • Sähköyhtiö ottaa vastuun siitä, että heidän tuotteensa/palvelunsa ovat kestävän kehityksen mukaisia.
    • Sähköyhtiö investoi kestävään kasvuun, huomioiden tulevat sukupolvet.
    • Sähköyhtiö myötävaikuttaa paremman yhteiskunnan kehittämiseen.
  • On helppoa tulla sähköyhtiön asiakkaaksi.
  • Suhteenne sähköyhtiön kanssa on pitkäaikainen.

 

Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn osallistuneita asiakkaitamme!

 

Lisätietoa EPSI Ratingin tuloksista:
Fredrik Näse
Asiakaspalvelupäällikkö
06-7815 351

Aiheeseen liittyviä uutisia

Uutinen

Herrfors sijoittui kuudennen kerran peräkkäin vuosittaisen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyystutkimuksen kärkikolmikkoon

Lue lisää
Uutinen

Suoritamme puuston latvasahausta linjoilla Tuovila-Kovjoki, Kovjoki-Lotlax ja Tuovila-Hirvisuo

Lue lisää