Rekry
Vill du betjäna Finlands nöjdaste elkunder? Nu rekryterar vi en kundrådgivare till Ylivieska
Välkommen att söka jobb som kundrådgivare hos oss på Herrfors. Vi ser fram emot din ansökan senast den 12. februari.
Som kundrådgivare upplever du aldrig en tråkig dag på kontoret, de utmanande och omväxlande arbetsuppgifterna tillsammans med de energiska arbetskamraterna och landets bästa kunder gör att du hålls alert under hela dagen. För att du skall trivas hos oss behöver du tycka om att lära dig nya saker och även känna dig hemma i en arbetsmiljö var många saker händer samtidigt.
Herrfors levererar den energi och den fjärrvärme våra kunder behöver på ett miljövänligt och kostnadseffektivt sätt. För tillfället jobbar 12 personer vid Herrfors kundbetjäning. Vi söker nu en kundrådgivare till vårt kontor i Ylivieska för tillsvidareanställning.
Arbetsuppgifter
Som kundrådgivare betjänar du våra kunder via telefon, e-post, ansikte mot ansikte och chat samt deltar vid behov i olika mässor/kundevenemang. Till tjänsten hör även olika typer av back-office uppgifter: vi har omväxlande arbetsbeskrivning, och tråkigt på arbetet får du inte. Kundrådgivarens roll är att svara på kundernas frågor, att marknadsföra och berätta åt våra kunder om våra produkter, samt att uppdatera kunduppgifter och hantera elavtal. Den slutgiltiga arbetsbilden skapas baserat på tidigare arbetserfarenheter, utbildning samt den sökandes personliga egenskaper.
Vem är du / kvalifikationer
Vi önskar att du är en serviceorienterad lagspelare med goda kommunikationsegenskaper samt en positiv attityd. Du får energi av att hjälpa andra och genom att utveckla dina egna kunskaper i en arbetsmiljö som genomgår fortsatt förändring. Om du är intresserad av utmaningar och vill jobba inom en aktiv organisation så är Herrfors den rätta organisationen för dig.
Du bör kunna kommunicera flytande på finska och engelska med våra kunder, svenska ses som en merit.
Din utbildning / relevanta erfarenheter / kompetenser
Du har
- En passande högskoleutbildning (tex. merkonom el tradenom)
- Erfarenheter av kundbetjäning samt en äkta vilja att utveckla dina kundbetjäningsegenskaper.
- Förmåga att lära dig nytt och tar ansvar för dina egna arbetsuppgifter.
- Lätt för att använda och lära dig nya moderna dataprogram.
Vi erbjuder dig
- En intressant och utmanande position i en bransch som är i ständig förändring.
- Konkurrenskraftiga förmåner
- En trivsam arbetsmiljö
- Humoristiska kollegor
- Möjlighet att utvecklas
Tilläggsuppgifter
Team Leader Katri Lehtola, katri.lehtola@katterno.fi
Din ansökan
Vill vi ha senast den 12.2.2023, herrfors.fi/rekry. Tjänsten besätts genast vi hittar en lämplig kandidat, så sänd in din ansökan så snabbt som möjligt.
Relaterade nyheter
Kundmeddelande
Uppdaterade elförsäljnings- och nättjänstvillkor från och med 1.12.2024
Läs merKundmeddelande
Den allmänna momssatsen stiger till 25,5 procent från och med den 1 september 2024
Läs merKundmeddelande
Med nya Herrfors-appen sparar du el, miljö och utgifter
Läs merKundmeddelande
Övergå till e-faktura – vinn en sladdlös dammsugare!
Läs merKundmeddelande
Välkommen att fira Kaukonpäivä med oss i Ylivieska 1.3.2024!
Läs merKundmeddelande
Frågor och svar om elbrist
Läs merKundmeddelande
Vi på Herrfors önskar Er god jul och spännande nytt år
Läs merKundmeddelande
Herrfors kundnöjdhet på en mycket hög nivå för femte året i rad
Läs merKundmeddelande
EPSI Rating undersöker kundnöjdheten hos Herrfors i september
Läs mer