Aktuellt EPSI Rating undersöker kundnöjdheten hos oss
4.11.2020
Kundmeddelande

EPSI Rating undersöker kundnöjdhet hos våra kunder. 

 

Årets kundundersökning pågår som bäst och ännu uppskattningsvis till slutet av nästa vecka. Undersökningen utförs av EPSI rating på uppdrag av Herrfors och man utför undersökningen genom att ringa våra kunder eller alternativt sänder man e-post var man ber kunden besvara frågor. Resultaten kommer att publiceras i slutet av november och de kommer att användas för att utveckla kundupplevelsen och servicen.


Vi hoppas att du hinner delta i undersökningen om du kontaktas.

 

Med vänliga hälsningar, 

Herrfors kundbetjäning

Relaterade nyheter

Nyhet

Herrfors har för sjätte året i rad placerat sig bland de tre bästa företagen i den årliga kundnöjdhetsundersökningen för elförsäljning

Läs mer
Nyhet

Vi utför toppsågning vid ledningar Toby-Kovjoki, Kovjoki-Lotlax och Toby-Hirvisuo

Läs mer