Herrfors sijoittui ensimmäiseksi valtakunnallisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa
EPSI Ratingin vuosittain tekemä Sähkön vähittäismyynti -tutkimus tutkii sähköyhtiöiden asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta sekä sitä, mikä tekee asiakkaista tyytyväisiä ja uskollisia. Tutkimuksessa selvitetään toimialan yhtiöiden imagoa, asiakkaiden odotuksia, tuote- ja palvelulaatua sekä vastinetta rahalle.
Tänä vuonna Herrfors sijoittui tutkimuksessa ensimmäiselle sijalle - yksityisasiakkaamme ovat Suomen tyytyväisimpiä. Erityisen paljon asiakkaamme arvostivat vaivattomuutta olla asiakkaanamme, miten pidämme hyvää huolta asiakkaistamme sekä yhteiskuntavastuullista rooliamme ja luotettavuuttamme.
Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn vastanneita ja teemme parhaamme vastataksemme jatkossakin asiakkaidemme odotuksia.
Lisätietoa tutkimuksesta: http://www.epsi-finland.org/report/sahkon-vahittaismyynti-2019/