Kundservice här hej!
Oavsett om du redan är kund hos oss eller bara funderar på att bli - tveka inte att ta kontakt med oss.
Avvikande öppethållningstider i december:
6.12 stängt
16.12 öppet 10-12
23.12 öppet 10-13
24-26.12 stängt
27.12 öppet 10-13
31.12 öppet 10-13
1.1 stängt
6.1 stängt
Telefonservice Jakobstad: må-fre kl 10-15
Tel: (06) 781 5300
Köpmansgatan 10, 68600 Jakobstad
E-post: info@herrfors.fi
Telefonservice Ylivieska: må-fre kl 10-15
Tel: (08) 411 0400
Torikuja 3, 84100 Ylivieska
E-post: laskutus.yka@herrfors.fi
Samtalen till Herrfors kundtjänst spelas in för att garantera kvaliteten och för att lösa eventuella tvister.
Nyhet
Herrfors har för sjätte året i rad placerat sig bland de tre bästa företagen i den årliga kundnöjdhetsundersökningen för elförsäljning
Läs merKundmeddelande
Evenemang
Evenemang
Kundmeddelande
Den allmänna momssatsen stiger till 25,5 procent från och med den 1 september 2024
Läs merEvenemang
Inga lediga tjänster för tillfället, men du kan ändå skicka in en öppen ansökan!
Ladda ner vår nya Herrfors-applikation
Herrfors-appen är en modern mobilapplikation som stödjer smart elanvändning. Styrfunktionerna i applikationen ger dig möjlighet att både spara på elkostnaderna och använda el vid tidpunkter när koldioxidutsläppen i kraftsystemet är lägre. Vår applikation är även designad för att möta behoven hos elbilsförare, mikroproducenter och smarta elanvändare.
Läs mera om appen och vad den kan erbjuda dej.
Utveckla din närmiljö tillsammans med oss - jobba hos Herrfors
Herrfors mål är att vara bäst på el och energi. Med hjälp av lokala resurser och kunskap gör vi verklighet av vår vision: att förändra både branschen och närmiljön till det bättre. Vi erbjuder mångsidiga arbetsuppgifter och personliga utvecklingsmöjligheter i Österbotten - både i Jakobstad, i Ylivieska och i Vasa.
Herrfors kundnöjdhet på en mycket hög nivå
Herrfors har rankats bland de tre bästa i EPSI Ratings årliga kundnöjdhetsundersökning inom elhandel fem år i rad. Våra privatkunder har varit de mest nöjda de flesta av dessa år. Herrfors kunder har höga förväntningar på företagets kundservice och värderar den högt. I årets undersökning placerar sig Herrfors över branschens medeltal inom varje undersökt område.
E-tjänster
Uträtta dina ärenden snabbt och enkelt då det passar dig. Med hjälp av våra e-tjänster kan du bland annat enkelt följa med elens prisutveckling eller din el- och fjärrvärmeförbrukning.
Herrfors-mobilapplikation >
Herrfors 24/7-mobilapplikation >
Följ spotpriset >
Gör flyttanmälan >
Kontrollera din förbrukning >
Kontrollera din fjärrvärmeförbrukning >
Avbrottskarta >
Avbrottstjänst / SMS-tjänst >
Ångerrätt och avtalstvist >
Herrfors Nät-Verkkos bästa tips vid ett elavbrott
Vad borde man göra vid elavbrott och hur kan man vara förberedd? Här kan du bekanta dig med Herrfors Nät-Verkkos instruktioner - oavsett om det är ett distributionsfel som uppstått i elnätet eller ett strömavbrott orsakat av elbrist.
Elavbrott - vad ska man göra ›
Avbrottskarta ›
Kontakta oss ›
SMS-tjänst för avbrott ›
Driftsmeddelanden ›
Frågor och svar om elbrist ›
Tillsammans hjälps vi åt
När du är kund hos Herrfors bidrar du till ett levande lokalsamhälle. De städer och kommuner som är våra delägare får ta del av våra vinster och vi understödjer även en stor mängd projekt i vår region varje år. Under energikrisen har vi också försökt bära vårt samhällsansvar genom att hålla prisnivån rimlig och stöda olika verksamhetsformer via vårt sponsoreringsprogram. Som arbetsgivare vill vi se till att vi har en välmående personal med möjligheter att utvecklas och växa hos oss. Tillsammans är nyckelordet för en stor del av vår verksamhet.
Herrfors - en liten men energisk elleverantör från Österbotten ›